کرسي هاي نظريه پردازي، نقد و مناظره دانشگاه قم
اطلاعیه های مهماطلاعیه های مهم
- برگزاري  دومين جلسه كميته داستگاهي
- برگزاري دوره دوم كرسي هاي ترويجي دانشگاه قم از دي ماه 97
پوسترپوستر
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 165261
تعداد بازديد از سايت: 129464262
تعداد بازديد زيرپورتال: 165261
اين زيرپورتال امروز: 64
در امروز: 12446
اين صفحه امروز: 64
آخرين ويرايش صفحهآخرين ويرايش صفحه
شنبه 6 ارديبهشت 1399 12:31:11
شنبه 14 اسفند 1395

فرآيند برگزاري کرسي:

1.       تکميل فرم برگزاري کرسي و تهيه طرح نامه توسط صاحب کرسي و ارسال آن  به نماينده کميته دستگاهي دانشکده مربوطه از طريق اتوماسيون اداري

2.       نماينده کميته دستگاهي پس از بررسي ، مستندات طرح نامه و ناقدان پيشنهادي را از طريق اتوماسيون اداري به دبير کميته دستگاهي کرسي دانشگاه ارسال مي نمايد.

3.       طرح نامه ها پس از رسيدن به حد نصاب در جلسه ماهيانه کميته دستگاهي مطرح و مجدد توسط اعضاي کميته مورد بررسي قرار گرفته و ناقدان و دبير جلسه مشخص مي گردد.

لازم به ذکر است در صورت انصراف هر يک از ناقدان يا به هر دليل ديگري که ناقد معرفي شده از طرف کميته دستگاهي در روز برگزاري کرسي امکان حضور نداشته باشند ضروري است ناقد جايگزين توسط کميته دستگاهي و در صورت صلاحديد ايشان توسط نماينده دانشکده مربوطه معرفي گردد.

4.       پس از هماهنگي با ناقد داخلي، ناقد خارجي و دبير جلسه طرح نامه (مقاله) از طرف دبيرخانه کرسي براي ايشان ارسال مي گردد.
کرسي در جدول زمان بندي دبيرخانه قرار گرفته و در موعد مقرر برگزار خواهد شد. در صورت بروز هر گونه مشکلي و لغو جلسه کرسي، برگزاري مجدد آن طبق زمان بندي جديد و پس از اولويت هاي از قبل تعيين شده انجام مي گيرد.

5.       اطلاع رساني برگزاري کرسي به اعضاي هيئت علمي دانشکده مربوطه و دانشجويان مقاطع مختلف تحصيلي از طريق نصب بنر، ارسال پيامک، وبسايت کرسي ها و کانال دانشگاه قم صورت مي گيرد.

6.       پس از برگزاري جلسه کرسي استاد برگزار کننده موظف به تکميل طرح نامه خود با استفاده از نظر و نقد ناقدان محترم جلسه مي باشند. طرح نامه تکميل شده ظرف مدت 10 روز پس از برگزاري جلسه بايستي به ايميل کرسي فرستاده شود تا به دبيرخانه شوراي حمايت از کرسي هاي نظريه پردازي شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارسال گردد. لازم به ذکر است فيلم ، تصاوير و طرح نامه کرسي در سامانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي بارگذاري مي گردد.

7.    پس از دريافت مستندات لازم،  دبيرخانه هيأت حمايت از کرسي هاي نظريه پردازي نقد و مناظره گواهي کرسي برگزار شده را صادر و جهت   امضاي رياست کميته دستگاهي به دانشگاه ارسال مي نمايد. 

9.       دبيرخانه کرسي پس از طي مراحل فوق گواهي را با دو امضا به اساتيد محترم تقديم مي کند.   

تعداد بازديد اين صفحه: 7021
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما