مديريت امور فناوري اطلاعات - واحد زيرساخت شبکه
جمعه 10 فروردين 1403   12:40:27
 
صفحه اصلي ارتباط باما
پیوند های مرتبط
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 175598
تعداد بازديد از سايت: 129463673
تعداد بازديد زيرپورتال: 175598
اين زيرپورتال امروز: 13
در امروز: 11857
اين صفحه امروز: 13
سه‌شنبه 22 اسفند 1391
فکس مجازي ((Virtual Fax
يکي از جالبترين قابليتهاي مرکز تلفن دانشگاه ، امکان دريافت فکس براي هر داخلي و بدون نياز به اتصال به دستگاه فکس مي باشد. براي انجام اينکار ابتدا بايد اين قابليت توسط مدير سيستم براي داخلي شما فعال شود. پس از انجام اين کار شما قادر خواهيد بود از داخلي خود براي دريافت فکس استفاده کنيد. يکي از راههاي استفاده از فاکس اين است که شما از مدير سيستم بخواهيد که داخلي شما را در شرايط خاص مثلاً زمانيکه تلفن خود را جواب ندهيد و يا زمانيکه اشغال    مي باشد به فکس منتقل کند. راه ديگر براي دريافت فکس اين است که شما براي Start فکس خود ، مکالمه جاري را Hold   کرده ، کد *11 را بگيريد و پس از شنيدن بوق فکس ، کليد  Transfer را بزنيد (براي گوشيهاي معمولي بجاي زدن کليد Transfer ، کافي است گوشي را سر جاي خود بگذاريد.)
نکته: اگر بخواهيد يک مکالمه را به روي فکس داخلي ديگري منتقل کنيد بايد آن مکالمه را به کد *11n که در آن n داخلي مورد نظر مي باشد منتقل Transfer کنيد.
نحوه رويت فکس هاي دريافتي از طريق کامپيوتر و يک برنامه Web Browser مي باشد که امکان دسترسي داخلي شما از طريق Web توسط  مدير سيستم صورت مي پذيرد.
پس از ورود به صفحه مربوط به داخلي خود در منوي Messages شما قادر خواهيد بود فکس هاي دريافتي خود را مرور و در صورت لزوم با پرينتر چاپ کنيد.در صفحه مربوطه اطلاعاتي نظير زمان دريافت فکس، نام و شماره تماس گيرنده و تعداد صفحات دريافتي قابل رويت مي باشد.
نکته: بايد توجه داشته باشيد که فکس هاي دريافتي شما به صورت فايلPDF در سيستم ذخيره شده است، لذا براي اينکه بتوانيد آنها را رويت کنيد بايد يک برنامه PDF Viewer مانند Adobe Acrobat Reader بر روي کامپيوترتان داشته باشيد.
تعداد بازديد اين صفحه: 14761
Powered By Sigma ITID
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

مديريت امورفناوري اطلاعلات - واحد زيرساخت و امنيت شبكه
مجری سایت : شرکت سیگما