|
|
|
اطلاعيه مهم- ثبت نام بدون آزمون سال 1398
|
|
|
اطلاعيه مهم- ثبت نام بدون آزمون سال 1398
|
|
|
اطلاعيه مهم- ثبت نام بدون آزمون سال 1398
|
|
|
لزوم همراه داشتن كارت ورود به جلسات امتحانات پايان ترم3972
نامه به شماره 3217 تاريخ 10 ارديبهشت ماه 1398 مدير محترم آموزش دانشگاه، رسما از كليه واحدهاي دانشگاه كه در برگزاري امتحانات پايان ترم همكاري دارند اعلام شده كه دانشجويان براي ورود به جلسه امتحان حتما كارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428 ) را به همراه داشته باشند. در غير اينصورت از ورود دانشجو به جلسه امتحان جلوگيري شود لازم بذكر است دانشجويان شهريه پرداز درصورت عدم بدهي مي توانند كارت ورود به جلسه امتحان خود را دريافت نمايند.
|
|
|
اسامي پذيرفته شدگان آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان در دوره تحصيلي مقطع دكتري مهرماه سال 1397 دانشگاه قم
- خانم پروين گلفام رشته مهندسي عمران (آب و سازه هاي هيدروليكي)
- آقاي محمد علي فتحعلي رشته مهندسي عمران (سازه)
- آقاي مهدي بابا گلي موزيرجي رشته مهندسي فناوري اطلاعات (تجارت الكترونيكي)
- خانم بهناز نانواي سابق رشته اقتصاد اسلامي
- آقاي شاهرخ سالاريان رشته تفسير تطبيقي
|
|
|
اطلاعيه تمديد فراخوان پذيرش دانشجو از طريق استعداد درخشان
تمديد زمان فراخوان پذيرش دانشجو از طريق آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعداد درخشان (برگزيدگان علمي) سال 1397 (ارشد، دكتري)
1. پذيرش استعداد درخشان در مطقع كارشناسي ارشد تا تاريخ 26 ارديبهشت ماه 1397 تمديد شد.
2. پذيرش استعداد درخشان در مقطع دكتري تا تاريخ 2 خرداد ماه 1397 تمديد شد.
|
|
|
برنامه ريزي و نظارت آموزشي
اين قسمت در حال بازسازي مي باشد
|
|
|
باز سازي
اين قسمت در حال باز سازي مي باشد

|
|
|
لطفا اطلاعيه هاي جديد استعدادهاي درخشان را از اينجا دنبال نماييد.
«گروه استعدادهاي درخشان»
|
رديف
|
آيين نامه ها و دستورالعمل هاي مربوط به ورود به دوره هاي تحصيلي بالاتر و تسهيلات مربوطه
|
PDF
|
1
|
آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعدادهاي درخشان براي ورود به مقطع كارشناسي ارشد
|
|
2
|
آيين نامه پذيرش بدون آزمون استعدادهاي درخشان براي ورود به دوره دكتري
|
|
پل ارتباطي دانشجويان محترم با گروه استعدادهاي درخشان دانشگاه قم از طريق ايميل/ پست الكترونيكي: talent@qom.ac.ir مي باشد.
|
|
|
مجموعه قوانين
مجموعه قوانين و مقررات وزارت علوم منتشرشده در سال 1392
براي مشاهده فايلها بر روي آنها کليک و براي دريافت و ذخيره، بر روي آنها کليک راست نموده و گزينه save target as را انتخاب نماييد.
|
|
|
|
فايلهاي مورد نياز دانشگاه منتخب
براي مشاهده هر فايل، بر روي آن کليک نماييد.
براي دريافت هر فايل بر روي آن کليک راست نموده و گزينه Save target as را انتخاب نماييد.
|
|
|
صفحه اصلي دانشگاه منتخب
وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در سال 1387و بر اساس سياست تمرکززدايي اقدام به واگذاري برخي اختيارات خود در زمينه صدور تأييديه تحصيلي و دانشنامه به تعدادي از دانشگاههاي کشور نمود. اين فويض اختيار طبق آيين نامه مربوطه مصوب 27/7/87 انجام ميگرفت که در استان قم و طي حکم شماره 74151/11/43 وزير محترم وقت به دانشگاه قم به عنوان دانشگاه منتخب استان واگذار گرديد.
انجام مراحل مختلف صدور تأييديه تحصيلي و دانشنامه در مؤسسات آموزش عالي استان و سپس در دانشگاه منتخب بر اساس آييننامه فوقالذکر و دستورالعملها و فرمهاي وزارتي است که تمامي مدارک مرتبط در ذيل ارائه شده است.
بديهي است مطالعه دقيق و انجام کامل گردش کارهاي ذکر شده موجب تسريع در پاسخگويي دانشگاه منتخب خواهد شد.
تذکرات لازم :
1- جهت دريافت اطلاعات کامل و مدارک لازم براي هردرخواست از منوي سمت راست، دانشگاه منتخب و سپس فايلهاي مورد نياز را انتخاب نماييد.
2- از آنجا که صدور تأييديه تحصيلي و دانشنامه از اهميت خاصي برخوردار است، رعايت کامل ضوابط و مقررات در درجه اول اهميت قرار دارد، لذا مقتضي است مؤسسات محترم تا قبل از تکميل مدارک اقدام به ارسال درخواست ننمايند، زيرا دانشگاه منتخب از اقدام در مورد پروندههاي ناقص معذور خواهد بود.
3- از تاريخ 17/11/92 پاسخگويي دانشگاه منتخب فقط به نماينده معرفي شده از سوي مؤسسه خواهد بود.
4- تأييديه تحصيلي از مدارک محرمانه پرونده بوده و تحويل دانشنامه نيز به نماينده معرفي شده مؤسسه انجام ميشود لذا اکيداً به متقاضيان توصيه گردد از مراجعه حضوري به دانشگاه منتخب خودداري نمايند.
5- با توجه به حجم زياد پروندههاي ارسالي ازمؤسسات، شيوه بررسي آنها، ترتيب تاريخ وصول پرونده بدون نقص به دانشگاه منتخب ميباشد. بنابراين با توجه به اينکه معمولاً به پيوست مکاتبات ارسالي هر مؤسسه پروندههاي زيادي وجود دارد، بعضاً در طول يک هفته تعداد 100 تا 150 پرونده به دانشگاه منتخب واصل ميگردد که در نتيجه نوبت رسيدگي اولين مکاتبه بعدي، پس از 150 پرونده خواهد بود. اين بدان معني است که زمان رسيدگي طولاني خواهد بود که صبر و بردباري متقاضيان و مؤسات محترم را ميطلبد.
|
|
|
ويژه اعضاي هيات علمي
کاربر گرامي !
باسلام صفحه در حال طراحي است.
|
|
|
کميته منتخب
کميته منتخب
به دستور معاون محترم آموزشي دانشگاه فعاليت کميته منتخب تا اطلاع ثانوي متوقف مي باشد
کميته منتخب اموزش دانشگاه قم براساس مصوبه مورخ 25/9/87 شوراي آموزشي دانشگاه با اهداف زير تشکيل شد:
- تمرکز زدايي از شوراهاي آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه
- تسريع در رسيدگي به درخواستهاي دانشجويان
- نظارت دقيق تر بر روند آموزشي دانشگاه
- اصلاح و به روز رساني مداوم فرايندهاي آموزشي
وظايف :
- بررسي درخواستهاي دانشجويي که نياز به طرح در شوراي آموزشي يا شوراي تحصيلات تکميلي دارد
- بررسي کارشناسي و تصميمگيري نهايي در مورد مشکلات آموزشي دانشجويان
- تصحيح روند انجام امور آموزشي دانشگاه
- تهيه و تصويب فرمهاي آموزشي، گردش کار و فلوچارتها
اعضا :
آقاي دکتر خالقي – مدير امور آموزش – رئيس کميته
آقاي دکتر محمودي – مدير تحصيلات تکميلي
آقاي دکتر حبيب زاده – معاون آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني
آقاي دکتر مويدي – معاون آموزشي دانشکده فني و مهندسي
آقاي دکتر اعرابي – معاون آموزشي دانشکده الهيات و معارف اسلامي
آقاي دکتر تقي پور – معاون آموزشي دانشکده علوم پايه
آقاي دکتر اکبرپور – معاون آموزشي پرديس خودگردان
خانم دکتر ساطع – سرپرست آموزشي پرديس خواهران
آقاي فرهمند – کارشناس برنامه ريزي آموزشي – دبير کميته
آقاي عبدالکريمي – کارشناس واحد رايانه آموزش
آمار کاري تا آخرين جلسه 22/06/94 :
- تعداد جلسات 115 جلسه
- درخواستهاي دانشجويي بررسي شده 1269 مورد
|
|
|
گروه آموزشهاي عالي آزاد
تقويم آموزشي مركز آموزشهاي عالي آزاد دانشگاه قم
آموزشهاي آزاد دانشگاه دوره ها/ كلاسهاي خود را بصورت فصلي با اعلام بازه زماني خود برگزار مي كند.
بازه زماني براي فصل تابستان 1398 از 9 تيرماه الي 16 مرداد ماه 1398 مي باشد.
در حال حاضر 30 كلاس حضوري براي اين فصل در نظر گرفته شده است جهت دريافت جزئيات و يا ثبت نام در دوره بر روي نام كلاس كليك كنيد.(آدرس وب سايت oe.qom.ac.ir)
لازم بذكر است كلاس به محض رسيدن به حد نصاب تشكيل مي شود تلفن پشتيباني 32103556 ساعت پاسخگويي 11:30 الي 13 همه روزه ، بجز روزهاي تعطيل
كانال آموزشهاي عالي آزاد در پيام رسان ايتا
كلاسهاي حضوري مركزآموزشهاي عالي آزاد دانشگاه قم در تابستان 1398
|
|
|
تشکيلات سازماني
کاربر گرامي!
با پوزش اطلاعات در حال تکميل مي باشد.
|
|
|
شوراي تحصيلات تکميلي
نگاهي به آيين نامه شوراي تحصيلات تکميلي
*براساس ماده 27 آئين نامه مديريت دانشگاهها و موسسات آموزش عالي مصوب 249 جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مورخ 11/4/70
به منظور تهيه و تدوين برنامه هاي آموزشي دوره هاي تحصيلات تکميلي وپيشنهاد آن به شوراي دانشگاه و کمک به امور اجرايي و فراهم آوردن امکانات در زمينه گسترش دوره هاي تخصصي، شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه و شوراي تحصيلات تکميلي دانشکده ها تشکيل مي شود.
وظايف و ترکيب اعضاي شوراي تحصيلات تکميلي
*مطابق ماده 28 ترکيب اعضاي شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه(الف)و وظايف ان (ب)عبارتند از:
الف-ترکيب:
1- معاون تحصيلات تکميلي دانشگاه (رئيس شورا).
2- معاونان آموزشي و پژوهشي دانشکده.
3- مسؤولان (مديران) تحصيلات تکميلي دانشکده ها يا نمايندگان شوراهاي تحصيلات تکميلي دانشکده ها.
4- مسؤول خدمات آموزشي تحصيلات تکميلي دانشگاه.
ب- وظايف:
1- همکاري با معاونان تحصيلات تکميلي دانشگاه جهت ايجاد زمينه هاي اجرائي مصوبات شوراي دانشگاه، تصميمات هيئت رئيسه و آئين نامه ها و برنامه هاي مصوب.
2- تدوين و پيشنهاد برنامه هاي مختلف آموزشي به شوراي دانشگاه
ازجمله:
-برنامه هاي آموزشي دوره هاي کارشناسي ارشد و دکتري.
- پيشنهاد تغييرات لازم در نحوه اجراي برنامه هاي درسي در چهارچوب ضوابط مصوب.
- بررسي آئين نامه هاي تحصيلات تکميلي و اظهار نظر درباره آنها.
- پيشنهاد طرح هاي مناسب آموزشي غير رسمي کوتاه مدت و ميان مدت به شوراي دانشگاه.
- برآورد ظرفيت پذيرش دانشجوي جديد در دوره هاي تحصيلات تکميلي و ارائه آن به شوراي دانشگاه.
3- بررسي و اظهار نظر درباره مسائلي که توسط شوراي دانشگاه يا معاون تحصيلات تکميلي دانشگاه به شورا ارجاع مي شود.
4- بررسي کيفيت آموزشي دوره هاي تحصيلات تکميلي در دانشگاه و بررسي کيفيت آموزشي اعضاي هيٱت علمي فعال در اين دوره ها و ارائه گزارش آن به شوراي دانشگاه.
5- بررسي پيشنهاد تٱسيس رشته ها و دوره هاي تکميلي جديد دانشگاه.
6- تصويب عناوين رساله (پايان نامه هاي تحقيقاتي دوره هاي کارشناسي ارشد و بالاتر).
اعضاي شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه قم |
آقاي دکتر قاسمي |
معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه |
آقاي دکتر وزيري فرد |
معاون پژوهشي دانشگاه |
آقاي دکتر محمودي |
مدير تحصيلات تکميلي دانشگاه |
آقاي دکتر خالقي |
مدير امور آموزش دانشگاه |
آقاي دکتر نيلي |
معاون آموزشي دانشکده مديريت |
آقاي دکتر اعرابي |
معاون آموزشي دانشکده الهيات و معارف اسلامي |
آقاي دکتر مشهدي |
معاون آموزشي دانشکده حقوق |
آقاي دکتر حبيب زاده |
معاون آموزشي دانشکده ادبيات و علوم انساني |
آقاي دکتر تقي پور |
معاون آموزشي دانشکده علوم پايه |
آقاي دکتر مويدي |
معاون آموزشي دانشکده فني و مهندسي |
آقاي دکتر اکبرپور |
معاون آموزشي پرديس خودگردان |
خانم دکتر ساطع
|
مدير آموزشي و پژوهشي پرديس خواهران
|
|
|
1 2 |