صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/10/13 چهارشنبه رئيس دفاتر نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم: توجه استادان به مسايل تربيتي ضرورتي انکارناپذير است رئيس دفاتر نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم گفت: توجه استادان به مسايل تربيتي دانشجويان ضرورتي انکارناپذير است که عدم توده به آن رسالت معلمي را زير سؤال مي‌برد.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم، حجت‌الاسلام دکتر کرمي در نشست ستاد امر به معروف و نهي از منکر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان قم گفت: در بحث امر به معروف مي‌بايست از سطحي‌نگري پرهيز نمود و به مسايل کليدي و ريشه‌اي پرداخت.

وي با اشاره به منويات مقام معظم رهبري افزود: توجه به برخي معروف‌ها موجب مي‌شود بسياري از منکرات رخ ندهد.

رئيس دفاتر نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم بر ضرورت خودسازي استادان تأکيد کرد و خاطرنشان نمود: توجه استادان به مسايل تربيتي دانشجويان ضرورتي انکارناپذير است که عدم توده به آن رسالت معلمي را زير سؤال مي‌برد.

وي برگزاري کرسي آزادانديشي را در احياء و ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منکر مؤثر دانست و خواستار تقويت کرسي‌هاي آزادانديشي شد.

حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدي کرمي اظهار داشت: عدم ارايه‌ي الگوي پوششي مناسب براي دانشجويان موجب ترويج منکرات شده است و مي‌بايست دانشجويان را به استفاده از پوشش صحيح اسلامي ترغيب نمود.

وي به بخش ديگر فرمايشات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: ايشان در بحث امر به معروف و نهي از منکر، مکرراً به تذکر لساني صحيح تأکيد کرده‌اند اما متأسفانه بي‌تفاوتي و عدم شجاعت تذکر، موجب کاهش چشمگير اين فريضه‌ي الهي شده است و براي احياء اين امر مي‌بايست گروه‌هاي ويژه‌اي صرفاً جهت تذکر لساني مشخص شوند که مورد حمايت نيز قرار گيرند.

رئيس نهاد رهبري دانشگاه قم در ادامه فضاي مجازي را محيطي بسيار مناسب جهت انجام تبليغات مؤثر و انتقال محتواي مناسب توصيف نمود و خواستار انتشار محتواي مفيد در قالب‌هاي زيبا و جذاب در سايت‌هاي مختلف شد.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6046
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما