صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/10/11 دوشنبه رئيس نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم: فتنه‌ها با ظواهر متفاوت بروز مي‌کنند رئيس نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم گفت: در دوره‌ي آخرالزمان فتنه‌ها با ظواهر متفاوت بروز مي‌کنند.

 

 

 

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه قم، حجت‌الاسلام دکتر کرمي در شوراي عمومي نهاد رهبري دانشگاه قم گفت: در دوره‌ي آخرالزمان فتنه‌ها زياد مي‌شود و تنها راه نجات، کسب معرفت و توسل به اهل‌بيت معصومين(ع) مي‌باشد.

وي به حماسه نهم دي ماه سال 88 اشاره کرد و خاطرنشان نمود: ملت ايران با مودت به پيشگاه اهل‌بيت معصومين(ع) به ويژه امام حسين(ع) و در پناه ولايت، حماسه‌اي ماندگار خلق کردند و با توجه به تکرار فتنه‌ها با ظواهر متفاوت در دوره‌ي آخرالزمان نياز به حضور هميشگي ملت خداجو و ولايت‌مدار در صحنه‌هاي مختلف مي‌باشد.

حجت‌الاسلام دکتر کرمي در بيان عوامل انحراف و فساد اظهار داشت: کسي که لقمه‌ي حرام خورده باشد و يا ذهن خود را از آماج حملات افکار مسموم مصون نداشته باشد در برابر فساد و انحرافات نمي‌تواند مقاومت کند.

وي در پايان به روايتي از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: امام صادق(ع) در روايتي مي‌فرمايند که در آخرالزمان کساني نجات پيدا مي‌کنند که با توسل دعاء غريق «يا الله يا رحمان يا رحيم يا مقلب القلوب ثبت قلبي علي دينک» را بخوانند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5997
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما