صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/7/8 شنبه تجمع اعتراض آميز دانشگاهيان دانشگاه قم در محکوميت اهانت به ساحت مقدس نبي اکرم دانشگاهيان دانشگاه قم پس از اقامه فريضه ظهر و عصر از مقابل مسجد الغدير دانشگاه قم تا تالار شيخ مفيد با سر دادن شعارهايي اقدام موهن صهيونيست و آمريکا را محکوم کردند.
به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه قم، چهارم مهرماه دانشگاهيان دانشگاه قم پس از سر دادن شعارهايي در محکوميت سياستهاي صهيونيست و آمريکا در مقابل تالار شيخ مفيد تجمع کردند و آيت الله دکتر احمد بهشتي در اين تجمع به ايراد سخنراني پرداخت.
وي با بيان اينکه توهين به ساحت مقدس پيامبر اکرم را حرکتي مزبوهانه و ناشي از جهل و بيخردي عدهاي جاهل دانست، اتحاد و همياري و هماهنگي مسلمانان را مايه افتخار و سربلندي اسلام و مسلمين برشمردو افزود بايد به خود بباليم که در چنين جامعه مسلمان و در ميان چنين امت منسجمي زندگي ميکنيم.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه اين اقدام موهن صهيونيست و آمريکا خشم تمام جهان و حتي برخي از کشورهاي غيراسلامي را فراگرفته خاطرنشان کرد استکبار فکر نميکرد که اين اهانت کوچک موجب چنين حرکت بزرگي شود؛ البته بايد افزود که اين توهين از جهت تحريک احساسات مسلمانان بسيار بزرگ بوده است.
در ادامه دانشجويان با قرائت بيانيه‌اي خواستار محاکمه عوامل اين اقدام شدند و با به آتش کشيدن پرچم‌هاي استکبار خشم و انزجار خود را از اقدامات وقيحانه استکبار در هتک حرمت ساحت پيامبر گرامي اسلام اعلام کردند.
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5981
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما