صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/6/6 دوشنبه عضو مجلس خبرگان رهبري: خدمت در قم مايه افتخار است عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: خدمت در قم مايه افتخار است و آنهايي که اهل قم هستند بايد به قمي بودن خود افتخار کنند چرا که قم تاريخ درخشاني در گذشته و حال و در آينده دراز دارد.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي قم، دکتر احمد بهشتي در مراسم افتتاح طرح ضيافت مرکز قم که در تالار شيخ مفيد دانشگاه قم  برگزار شد  با بيان اينکه بالابردن درجه انسان در اخلاق گذاشته شده است عنوان کرد: خدا درجات کساني را بالا مي‌برد که داراي دوسرمايه علم و ايمان باشند.

 وي با اشاره به اينکه  ايمان بدون علم به تنهايي درخور ستايش نيست افزود: آدم جاهل ايمان مستحکمي ندارد اما عالم با ايمان و مومن داراي ارزش است.

آيت‌اله بهشتي تصريح کرد: اگر ما علم و ايمان را باهم داشته باشند بهتر مي‌توانيم به کشور و اسلام خدمت کنيم.

 رئيس دانشگاه قم  با بيان اينکه قم به عنوان خواستگاه انقلاب و مرکز تشيع است بيان داشت: کتاب‌هايي اخيرا  در مورد رجال قم  نگاشته شده و اين‌ها نشان مي‌دهد که  واقعاً چه فقها و شخصيت‌هاي بزرگي از قم برخواسته‌اند.

 وي با بيان اينکه وجود اينگونه شخصيت‌ها و مراجع عظام تقليد و... براي قم مايه افتخار است ابراز داشت: خدمت در قم مايه افتخار است و آنهايي که اهل قم هستند بايد به قمي بودن خود افتخار کنند چرا که قم تاريخ درخشاني در گذشته و حال  و در آينده دراز دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: امروزه کشور ما به برکت انقلاب اسلامي در جهان مي‌درخشد و شروع انقلاب اسلامي نيز از قم بوده است.

وي افزود: وقتي  مي‌ببينيم  قم از لحاظ علوم و فنون و کمال  و اخلاق و معرفت رو به رشد است  ما هم به خود مي‌باليم چرا که مردم، حوزه و دانشگاه  همه در خدمت اسلام و مذهب است.

خاطر نشان مي‌شود طرح ضيافت انديشه مرکز قم از 5 شهريور شروع و تا 17 شهريور ادامه دارد. 

 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6344
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما