صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/6/6 دوشنبه رئيس نهاد رهبري دانشگاه هاي استان قم تاکيد کرد: زمينه مناسب جهت بهره مندي بيشتر دانشجويان از طرح فراهم شود حجت الاسلام دکتر کرمي رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاههاي استان قم در نشستي که با نيروهاي اجرايي طرح ضيافت انديشه دانشجويي داشتند درمورد هدف از برگزاري طرح ضيافت انديشه دانشجويي صحبت کردند و ‌‌از همه عوامل خواستند که زمينه مناسب جهت بهره ‌‌‌‍‍‌‌مندي هرچه بيشتر دانشجويان از برنامه هاي آموزشي و فرهنگي طرح فراهم شود.‌

‌‌‌به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي قم، حجت‌الاسلام دکتر کرمي در جمع عوامل اجرايي طرح ضيافت انديشه دانشجويي ضمن تقدير از عوامل اجرايي به استقبال گسترده دانشجويان از طرح اشاره کرد.

وي طرح جاري را نسبت به طرح ضيافت سال 89 متفاوت ارزيابي کرد و گفت: يکي از تفاوت‌هاي عمده طرح جاري برگزاري آن خارج ماه مبارک رمضان است و اين مسئله کمي کار دست اندرکاران و مجريان طرح را دشوار مي‌کند.

رئيس دفاتر نهاد رهبري دانشگاه‌هاي قم،‌‌ تفاوت ديگر طرح ضيافت امسال را افزايش بار آموزشي نسبت به طرح گذشته عنوان کرد و افزود: به دليل کاهش تعداد دانشجويان خوابگاهي برنامه‌هاي فوق‌برنامه نسبت به طرح ضيافت گذشته  کمي کاهش يافته ولي برنامه‌هاي آموزشي افزايش داشته است.

حجت‌الاسلام دکتر کرمي در بيان تفاوت ديگر اين طرح اظهار داشت: در طرح ضيافت جاري حوزه معاونت ارزيابي و نظرسنجي افزوده شده است که به صورت رسمي و سيستماتيک ناظر بر تمام اجزاي طرح هستند. 

وي در ادامه خاطر‌‌‌‌‌نشان کرد: همانطور که آمار نشان مي‌دهد طرح ضيافت انديشه در کل کشور طرح بسيار موفقي بوده است و از آنجايي که بدون گزينش دانشجويي برگزار مي‌شود و مختص گروه خاصي از دانشجويان نيست توانسته در بسياري از دانشجويان تحولات عميقي ايجاد کند.

رئيس نهاد رهبري دانشگاه قم با اشاره به حضور جمع کثيري از دانشجويان ضيافت انديشه در طرح ولايت تأثير ضيافت انديشه بر دانشجويان را مثبت ارزيابي کرد و تأکيد کرد: طرح ضيافت گذشته بسيار هدايت‌کننده بوده است.

حجت الاسلام و المسلمين دکتر کرمي گفت: ارزيابي‌هاي انجام گرفته نشان مي‌دهد که طرح ضيافت دانشگاه قم يکي از طرح‌هاي موفق در ضيافت انديشه دانشجويي بود و اميدواريم سال جاري نيز همينطور باشد .

و در آخر اظهار داشت ازهمه همکاران اجرايي مطالبات و توقعات خاصي داريم .اين طرح نمي تواند انجام گيرد مگر با هماهنگي و همکاري همه عوامل و نيروها. لذا از همه نيروهاي اجرايي خواستاريم که با همه دانشجويان برخورد خوب داشته باشند و سعه صدر پيشه کنند و با هماهنگي مسئول مربوطه در همه امور همکاري لازم را به عمل آورند و همچنين خالص باشند و اين عمل را خالصانه و براي خدا انجام دهند .

پس از ايراد سخنراني دکتر کرمي ، حجت الاسلام آخوندزاده معاونت فرهنگي و هماهنگي ضيافت انديشه دانشجويي دانشگاه قم نيز از حضور دست اندرکاران طرح ضيافت انديشه دانشجويي تشکر نمود و گفت مباحث ضيافتي به سه دسته کلي تقسيم مي‌شوند : مباحث آموزشي: حدود 30 نفر از اساتيد و قريب به 1200 نفر دانشجو در طرح ضيافت جاري حضور دارند و هماهنگي‌هاي لازم در بخش آموزشي انجام گرفته است . مباحث فرهنگي که از 2 بخش تربيت و خودسازي و فوق‌برنامه تشکيل شده است. برنامه‌هاي بسياري براي اين بخشها در نظر گرفته شده است اعم از برگزاري مسابقات ، کرسي‌هاي آزادانديشي ، آموزش تدبر در قرآن ، مشاوره ، تربيت بدني ،کارگاه‌هاي آموزشي شبکه‌هاي اجتماعي ،نقد فيلم ، آموزش کامپيوتر و ديگر متون و ...

و در آخر از همه نيروهاي اجرايي طرح خواست که تا آخر طرح همکاري لازم را در زمينه‌هاي مربوط به عمل آورند.

 

 

 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5878
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما