صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1390/12/4 پنجشنبه رئيس دانشگاه قم: مجلس شوراي اسلامي نماد مردم‌سالاري ديني در ايران است رئيس دانشگاه قم گفت: مجلس شوراي اسلامي نماد مردم‌سالاري ديني است.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم، آيت‌ا... دکتر احمد بهشتي در گفتگو با خبرنگاران، مجلس شوراي اسلامي را نماد مردم‌سالاري ديني دانست و افزود: در مجلس شوراي اسلامي هم دين نقش بسزايي دارد و هم مردم تأثيرگذار هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبري، با اشاره به تأثير دين در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: نماينده‌هاي مردم در مجلس شوراي اسلامي بايد شرايع ديني را رعايت نمايند و قوانين را بر اساس دستورات ديني مصوب کنند.

وي مردم را وابسته و اميدوار به مجلس دانست و اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي بايد در جهت رفع مشکلات اقتصادي، اخلاقي، سياسي و حتي ديني مردم تلاش نمايد تا بتواند مردم را نسبت به خود اميدوار نگه دارد.

آيت‌ا... دکتر احمد بهشتي با استناد به قانون اساسي جمهوي اسلامي ايران عنوان کرد: مجلس شوراي اسلامي از لحاظ قانون‌گذاري و نظارت بر تمام امور مملکتي نقش بسيار اساسي دارد و مي‌تواند با استناد به قوانين گره‌گشاي ملت ايران باشد.

رئيس دانشگاه قم گفت: اگر در اجراي قوانين قصوري انجام گرفت، مجلس شوراي اسلامي بايد با حضور خود نشان دهد که حقيقتاً در رأس امور است و موجبات رفع آن خلأ را فراهم سازد.

نمايندة اسبق مجلس شوراي اسلامي، با تأکيد بر اقتدار اين مجلس خاطر نشان ساخت: از آنجا که مردم به مجلس وابستگي دارند، بايد نمايندگان اقتدار خود را حفظ نمايند و مجلس که خانة اميد ملت است را مقتدر و توانمند نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبري به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: انتخاب نمايندة اصلح بسيار ضروري است، چرا که هر نماينده در مجلس شوراي اسلامي و مجلس هم در امور مملکتي تأثير فراواني دارد.

وي از ملت ايران خواست تا با حضور پرشور خود، دشمنان انقلاب که چشم طمع به ايران اسلامي دوخته‌اند را نااميد سازند و مجدداً موجب انزواي استکبار جهاني شوند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6249
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما