صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/9/26 يكشنبه قدرداني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري از دانشجويان عاشورايي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري طي بيانيه‌اي از دانشجويان عاشورايي که همزمان با روز دانشجو با حضور گسترده در دفتر مقام مظعم رهبري در قم با ايشان تجديد بيعت کردند قدرداني کرد.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قم در اين بيانيه آمده است: اگر چه پيروزي انقلاب اسلامي ايران مديون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ايثارها، ازخودگذشتگي‌هاي مردان و زنان بزرگي بود که به اين باور رسيده بودند که اين حرکت عظيم بايد به دست تواناي آنان ايجاد گردد و غير از خداوند تبارک و تعالي و ائمه اطهار (عليه‌السلام) منتظر هيچ حمايتي نبودند و به فرزندان خود آموختند که حفظ و حراست از اين انقلاب بس مهم‌تر از اصل آن است و اين رسالتي است که خداوند بر عهده شما فرزندان انقلاب گذارده است و اين صيانت از انقلاب تحقق پيدا نمي‌کند مگر به اتحاد و هم‌دلي تحت لواي ولايت مطلقه فقيه و تحکيم ميثار با مقام معظم رهبري(دام‌ظله العالي).

بصيرت که سرچشمه زلال رسيدن به قله‌هاي ترقي و پيشرفت و مقهورنشدن از ظاهر پوشالي و موفقيت علمي مسروقه مستکبران بلکه تلاش و کوشش همه جانبه براي رسيدن به قله‌هاي ترقي است.

جوانان و دانشجويان اين مرز و بوم با اين بصيرت و بهره‌گيري از ديپلماسي علمي توانستند در تمام جهان اعلام حضور نموده و تحسين جهانيان را از پيشرفت‌هاي فراوان علمي خود برانگيزند و توانستند انحصار ظالمانه علمي را با وجود تحريم‌هاي سي ساله بشکنند.

و اين امر تحقق پيدا نکرد مگر با توکل به خداوند و رهبري‌هاي داهيانه حرت امام(ره) و مقام معظم رهبري حضرت آيت‌ا... خامنه‌اي(حفظه‌اله) و تلاش وصف‌ناپذير دانشمندان جوان در فضاي علمي، معنوي دانشگاه‌ها.

نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم برخود فرض و لازم مي‌داند از کليه دانشجوياني که در اين گردهمايي بزرگ شرکت نموده‌اند خصوصاً مجمع هماهنگي تشکل‌هاي دانشجويي استان همچنين نهادها و مراکز دانشگاهي و شوراي هماهنگي فعاليت‌هاي فرهنگي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان قم که دانشجويان را براي رسيدن به اين هدف مهم ياري نموده‌اند کمال تشکر و قدرداني را نمايد.

و من‌اله التوفيق
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5634
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما