صفحه تست خداياري
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
پارت آدرس فوتر
پیوندهای مرتبط
تازه علمی پژوهشی
جستجو
دسته لینک اول فوتر
دسته لینک دوم فوتر
کاشی های رنگی
کاشی های فوتر
گالری تصاویر
لینک های سریع
متون عمومي
متون عمومي
منوی اصلی سایت
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود كاربران
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان و دانشگاه قم:

قطعاً حضور حداکثري و آگاهانه‌ي ملت ايران در انتخابات هفتم اسفند موجب اقتدار هرچه بيشتر ايران اسلامي و نااميدي دشمنان خواهد شد.




حجت الاسلام والمسلمين دکتر کرمي در گفتگو با روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه
هاي استان قم، انتخابات هفتم اسفند را از جهات مختلف حائز اهميت دانست و افزود: قطعاً حضور حداکثري و آگاهانهي ملت ايران در انتخابات هفتم اسفند موجب اقتدار هرچه بيشتر ايران اسلامي و نااميدي دشمنان خواهد شد.


وي در بيان خصوصيات انتخابات هفتم اسفند ماه، گفت: بيگانگان انتخابات سنوات گذشته را تحريم مي
کردند اما براي انتخابات هفتم اسفندماه حتي ليستهايي را مشخص کردهاند و به رأي دادن به آنها توصيه ميکنند، اين گوياي دو مطلب است؛ اول: اقتدار جمهوري اسلامي را ثابت ميکند که ديگر، تحريمهاي انتخاباتي و... اثري ندارد و دوم: لزوم مراقبت از نفوذي که رهبري معظم انقلاب به آن اشاره داشتند.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاههاي استان قم از نااميدي دشمنان در براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامهي بعدي دشمنان نظام، نفوذ موريانهوار به نقاط حساس نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و در پي آن هستند که نيروهايي داخل قوه‌ي مقننه و مجلس خبرگان رهبري داشته باشند که در مواقع ضروري بتوانند تأثيرگذار باشند.


وي در خصوص روند آغاز نفوذ، اظهار داشت: طولاني شدن مذاکرات هسته‌اي راه را براي نفوذ دشمن باز کرد چرا که اين موضوع قبح مذاکره با امريکا و حضور ايران و امريکا را پشت يک ميز شکست. امريکايي‌ها با حضور 15 روزه‌ي وزير خارجه خود در محل مذاکرات سعي داشتند يک روحيه‌ي لطيف و صلح‌طلب از خود براي ملل مختلف به ويژه ايرانيان به نمايش بگذارند تا زمينه‌ي مذاکرات بعدي فراهم گردد.


اين عضو هيأت علمي دانشگاه تصريح کرد: برخي از معاندين چهره‌هاي جديد و حتي غير محبوب براي خبرگان رهبري معرفي کرده‌اند و قصد اجرايي کردن نظرات خودشان در خبرگان رهبري را دارند و با توجه به اين که اخيراً بحث شورايي کردن رهبري را مطرح کرده‌اند مي‌بايست دقت و بصيرت کافي را در انتخاب اصلح به کاربرد.


رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم تأکيد کرد: با توجه به فرمايش امام خميني(ره) که فرمودند: «نوک پيکان مبارزات ما بايد آمريکا باشد» جريان نفوذ به دنبال بازکردن راه مذاکره در مورد خطوط قرمز نظام با آمريکا در مجلس شوراي اسلامي توسط افراد ظاهرالصلاح هستند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، اظهار داشت: با توجه به کثرت کانديداهاي انتخابات هفتم اسفند انتخاب اصلح براي توده‌ي مردم سخت است لذا با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري به ليست‌هايي که افراد سرشناس و متعهد که حداقل در فتنه‌ي سال 88 مردود نشده باشند مشخص کرده‌اند رأي بدهند.

دکتر کرمي افزود: بايد توجه داشت که دشمن چهره‌هاي ضدانقلابي را در صحنه انتخابات معرفي نمي‌کند.


اين عضو هيأت علمي دانشگاه با اشاره به وظيفه خطير شوراي نگهبان، گفت: با توجه به اين که افراد زيادي تأييد صلاحيت نشده‌اند اما تعداد تأييد صلاحيت‌شدگان نيز نسبت به سنوات گذشته بيشتر مي‌باشد و رقابت به معناي واقعي وجود دارد چرا که تمام احزاب سياسي در اين انتخابات شرکت کرده‌اند و ليست‌هاي مشترک و مجزا ارائه نموده‌اند.


وي در پايان ضمن تأکيد بر اينکه در حال حاضر تنها کسي که چهره واقعي و مستندي از امام خميني(ره) ارايه مي‌دهد مقام معظم رهبري است، ياد آورد شد: در وصيت‌نامه‌ي بنيانگذار کبير انقلاب آمده است «که اگر دشمن به شما نزديک شد و حرف شما را تأييد کرد بدانيد که از راه و هدف اصلي انقلاب خارج شده‌ايد.» بنابراين بر اساس آنچه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري فرموده‌اند رأي دادن يک تکليف الهي و اجتماعي است و با بصيرت و درايت همگان در اين امر خطير به وظيفه خود جامه عمل مي‌پوشانند.

 
امتیاز دهی
 
 

~آرشیو~
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما