صفحه تست خداياري
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
پارت آدرس فوتر
پیوندهای مرتبط
تازه علمی پژوهشی
جستجو
دسته لینک اول فوتر
دسته لینک دوم فوتر
کاشی های رنگی
کاشی های فوتر
گالری تصاویر
لینک های سریع
متون عمومي
متون عمومي
منوی اصلی سایت
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود كاربران
به مناسبت چهلمين روز شهادت آيت الله نمر باقر النمر:

بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه قم (واحد خواهران)








بسم الله الرحمن الرحيم

و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثين.(سوره قصص/5)

و ما اراده کرده ايم که بر مستضعفان زمين منت نهيم و آنان را پيشوايان و وارثان زمين قرار دهيم.


شهادت و سعادت دو بال جدا ناشدني است که تنها در سايه مقاومت و اقتدار و پايداري بر آرمان هاست که پر مي گيرد.

از روزهايي نمي گوييم که کفر بر اسلامي ميتاخت. از روزهاي ولايت و امامت مي گوييم که لباس اسلام بر تن کفار پوشيده شده و چهره نفاق رونمايي گرديده است. از خوارج و از معويه ها که بذر نفاق را بوذينه وار کاشتند و تا شمرها و يزيد ها که پرورش دادند.

آري امروز هم هستند کساني که پيرو ابوسفيان ها هستند ولي ادعاي مسلماني دارند. آري آمريکا و صهيونيسم بت بزرگ مترسک هاي نفاق هستند.

آل سعود و حکومت جنايتکار آن که خرمگس هاي داعش را با نام دولت اسلامي عراق و شام ساخته است، کثافت خور لجن زار استکبار آل يهود است. اگر ابراهيم خليل الرحمن توانست بت ها را بشکند، اگر آتش فرعون بر او گلستان شد، از مقاومتي نشات گرفته بود که ريشه در خاک ايمان و يقين داشت و از آب حيات بخش توکل بر تنها قدرت بزرگ تغذيه مي کرد.

آري پيام امروز ما مسلمانان به آمريکا اين است که اگر مي خواهد با مترسک هايش در منطقه، ترس به دل ما راه دهد، ما اشک فرماندهانشان را در مي آوريم. اگر بخواهند دولت عراق و شام را با هزاران انسان افسرده ي اجير شده به نام داعش و با همه امکانات نظامي و رسانه ايتان به دست آوريد، ما با يک حاج قاسم سليماني شما را عاجز و بدبخت در نبل و الزهرا و بصره مي کنيم.

اگر همه دنيايتان را بياوريد، راه سبز مهدوي با خون سرخ حسيني در لواي راست قامتاني است که در قطيف و بحرين و صعده و لبنان و عراق و نيجريه خواب را بر شما حرام کرده اند.

شما برويد و با شمشير رهبر شيعيان قطيف شيخ نمر را بکشيد؛ برويد شيخ زکزاکي را در نيجريه اسير کنيد؛ برويد و شيخ علي سلمان رئيس جمعيت الوفاق اسلامي در بحرين را به بند بکشيد، برويد و به رهبر شيعيان بحرين شيخ عيسي قاسم سخت بگيريد و برويد سيد حسن نصرالله را تهديد کنيد و نام روحانيت شيعي را و اسلام ناب محمدي را در سراسر جهان بپيچانيد و بار ديگر حماقتتان را ثابت کنيد.

با چنين اقداماتي تنها خود را ذليل کرده ايد و جوانان مسلمان را بيدار. هرچقدر بکشيد و در بند کنيد، جوشش خون غيرت در رگ هاي اسلام بيشتر مي شود. بياييد و يکبار هم که شده نتايج عکس تلاش هايتان را ببينيد. بياييد يکبار هم که شده، انتفاضه ي فلسطين و عمليات هاي شهادت طلبانه ي جوانان و نوجوانان فلسطيني را ببينيد. اينها همان خروش امت اسلامي است که نامش بدن هاي شمارا به لرزه در مي آورد. اينها همان ذليل کنندگان عظمت و شکوه توخالي شمايند.

ما از نسل حسين(ع) هستيم و سرما از اماممان با ارزش تر نيست. و خون ما در راه مکتب اگر ريخته شود، افتخار ماست. ما رهبري داريم که چشمتان را کور کرده است. از خدا مي خواهيم تا ظهور مهدي موعود که ان شاالله خدا در فرجشان تعجيل کند، او را حفظ نمايد.

جامعه ي جهاني مثل هميشه ساکت است و ما همچون رهبرمان روي صحبتمان با جوانان است. امروز پس از پشت سر گذاشتن حوادث تلخ بسيار و گذشتن چهل روز از اعدام رهبر شيعيان مظلوم عربستان گرد هم آمده ايم تا به همه ي جهان اثبات کنيم که راهي که اسلام مي پيمايد حقيقت است و ما جوان هاي مسلمان جهان به ويژه دانشجويان و دانشگاهيان، هيچ گاه از اين راه منحرف نشده و تمام تلاش خود را بر مبارزه با شياطين بزرگ امروز قرار مي دهيم تا پيروزي کامل مسلمين و همه ي مظلومان جهان. چه داعش، چه بوکوحرام و چه هر بازيچه ي ديگري در ميدان باشد، از هيچ چيز ابايي نداشته و تا آخرين قطره ي خون خود جهاد مي کنيم.

امروز ما دانشگاهيان دانشگاه قم گرد هم آمده ايم تا حمايت خود را از مظلومان جهان اعلام داشته و خشم و انزجارمان را از اقدامات رژيم آل سعود در کشتار شيعيان و آزار مسلمين در عربستان و يمن فرياد بزنيم و بگوييم هرگز بزرگ شيطاني که پشت سر اين دولت خبيث است را فراموش نمي کنيم. قدرت هاي پوشالي جهان بدانند که هرچه بيشتر از اين امت سر بريده شود و اعدام شود و آزار ببيند، آتشفشان دروني جوانان فروکش نخواهد کرد و با هر اقدامي به جوشش حقيقي خود نزديک تر مي شود.

به اميد ظهور آن منجي وعده داده شده. والسلام علي من اتبع الهدي

 

 
امتیاز دهی
 
 

~آرشیو~
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما