صفحه تست خداياري
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
پارت آدرس فوتر
پیوندهای مرتبط
تازه علمی پژوهشی
جستجو
دسته لینک اول فوتر
دسته لینک دوم فوتر
کاشی های رنگی
کاشی های فوتر
گالری تصاویر
لینک های سریع
متون عمومي
متون عمومي
منوی اصلی سایت
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود كاربران
رييس هيات عالي جذب اعضاي هيات علمي:

حدود 300 هيات علمي جديد تا پايان سال در دانشگاهها جذب مي شود

رييس هيات عالي جذب اعضاي هيات علمي از جذب حدود 300 هيات علمي جديد تا پايان سال در دانشگاهها خبر داد.




به گزارش روابط عمومي دانشگاه قم، دکتر  محمد علي کي نِژاد در
همايش منطقه اي هيات هاي  اجرايي جذب که در سالن انديشه دانشگاه قم برگزار شد، اظهارداشت: ‌اين دومين همايش است که با حضور دانشگاههاي قم و کاشان برگزار مي شود.

وي با بيان اينکه برگزاري اين همايش فرصتي براي شناسايي و تمهيدات است، گفت: نياز محوري و آينده محوري مهم ترين چالش در هيات هاي اجرايي جذب است.

رييس هيات عالي جذب اعضاي هيات علمي با اشاره به اختيارات هيات هاي اجرايي جذب  در انتخاب اساتيد هيات علمي افزود: با توجه به اين اختيارات فشار زيادي را هيات هاي اجرايي جذب متحمل مي شوند.

وي با اشاره به آماري از وضعيت جذب اعضاء هيات علمي بعد از مصوبه  شوراي انقلاب، نسبت استاد به دانشجو به لحاظ شاخص وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد از جذب حدود 300 عضو هيات علمي جديد تا پايان سال در دانشگاهها خبر داد.

رييس هيات عالي جذب اعضاي هيات علمي، تصريح کرد: در وزارت بهداشت نسبت استاد به دانشجو يک يازدهم، وزارت علوم حدود يک بيست و هشتم و دانشگاه آزاد يک شصتم است.

عضو شوراي انقلاب فرهنگي با اشاره به برگزاري جلسات مختلف در هيات هاي مرکزي جذب، عنوان کرد: تاکنون چندين جلسه هر دو هفته يکبار در اين هيات برگزار شده و مي شود که در آن تصميمات مهم اتخاذ مي گردد.

دکتر کي نژاد با اشاره به معرفت افزايي و دانش افزايي و وظائف برخي دستگاهها در اين زمينه، ابراز داشت: يکي از موارد مهمي که در هيات هاي جذب به آن تاکيد مي کنيم، معرفت افزايي و دانش افزايي است.

وي در ادامه ضمن اشاره به رشد روز افزون تکنولوژي نکاتي را در اين خصوص يادآور شد و تصريح کرد: در چنين شرايطي براي ايجاد تمدن اسلامي، دانشگاه ها نقش مهم بر عهده دارند.

دکتر کي نِژاد در پايان پيرامون آيين نامه استخدامي اعضاي هيات علمي، احکام هيات هاي اجرايي و بازنشستگان مطالبي را مطرح کرد.

وي با اعلام اين مطلب که احکام هيات هاي اجرايي به قوت خويش باقي است، عنوان کرد: تا زماني که احکام جديد صادر نشده است احکام هيات هاي اجرايي به قوت خود باقي است.

دکتر کي نژاد با اشاره به اينکه بازنشستگي باعث لغو حکم هيات هاي اجرايي نمي شود، اضافه کرد: برخي تصور مي کنند که وقتي بازنشسته شدند حکم هيات اجرايي اش لغو مي شود در صورتيکه اينگونه نيست.

عضو شوراي انقلاب فرهنگي ادامه داد: افراد هيات هاي اجرايي با توجه به سختي شرايط نبايد فقط به صورت اداري کار کنند.

وي گفت: حکم هيات مرکزي نافذ است و هيات هاي اجرايي موظف به اجراي آن هستند.



 
امتیاز دهی
 
 

~آرشیو~
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما