صفحه تست خداياري
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
پارت آدرس فوتر
پیوندهای مرتبط
تازه علمی پژوهشی
جستجو
دسته لینک اول فوتر
دسته لینک دوم فوتر
کاشی های رنگی
کاشی های فوتر
گالری تصاویر
لینک های سریع
متون عمومي
متون عمومي
منوی اصلی سایت
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود كاربران
حضور جمعي از دانشگاهيان در منزل شهيد مدافع حرم

ديدار با خانواده شهيد سجاد طاهرنيا

 




به همت پايگاه ولايت بسيج کارکنان دانشگاه قم، همزمان با ولادت حضرت امام حسن عسکري (عليه السلام)جمعي از دانشگاهيان دانشگاه قم، به منظور تجديد عهد و پيمان با شهداي مدافع حرم، با خانواده پاسدار شهيد سجاد طاهرنيا ديدار نمودند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه قم، در اين ديدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمين دکتر نوروزي معاون فرهنگي و اجتماعي، سرهنگ دوم پاسدار نادري فرمانده ناحيه دو بسيج کارمندي و جمعي ديگر از کارکنان  و مسئولين دانشگاه برگزار شد، پدر شهيد ضمن بيان نحوه شهادت فرزند خود، اظهار داشت؛ سجاد در روز تاسوعاي حسيني امسال در استان حلب سوريه به شهادت رسيد.

وي افزود: اين در حالي بود که تا زمان شهادت سجاد، ما از اين که ايشان در سوريه هست اطلاعي نداشتيم، و بعد از شهادت فرزندم مطلع شديم که ايشان در سوريه بوده است.
پدر اين شهيد بزرگوار در ادامه بيانات خود اظهار داشت؛ از اين شهيد دو فرزند به يادگار مانده است که يکي دختر به نام فاطمه رقيه و يک فرزند پسر به نام محمد حسين مي باشد که محمد حسين در زمان شهادت پدر 16 روز بيشتر نداشت و پس از رفتن پدر به دنيا آمد و سجاد فرزندش را نديد.



فتحعلي طاهري نيا
با بيان اينکه سجاد خود را سرباز امام حسين (ع) مي دانست، گفت: سجاد عاشق اهل بيت (ع) بود و شهادت در کنار حرم حضرت زينب (س) و حضرت رقيه (س) اين واقعيت را نشان مي دهد.

 
وي در مورد لزوم شعار و شعور استکبار ستيزي در نسل جوان، ابرازکرد: با قامت ايستاده و بلند و مشت محکم بايد شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سربدهيم، استکبار سيلي هاي متعددي از سوي نظام جمهوري اسلامي خورده است و دشمني زخم خورده است.

پدر شهيد سجاد طاهر نيا در پايان خاطرنشان کرد: سجاد هميشه استکبار جهاني از آمريکا گرفته تا اسرائيل، انگليس و دست نشانده هاي آنها را يزيدان زمان به تعبير امام راحل و مقام معظم رهبري معرفي مي کرد.


در اين ديدار معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه، ضمن گرامي داشت ايام ولادت امام حسن عسکري عليه السلام اظهار داشت: حضور امروز ما در منزل شهيد به منظور کسب فيض از خانواده محترم اين شهيد مي باشد.
وي گفت: اين شهدا، مدافع حرم و حريم اهل بيت عليهم السلام مي باشند که علاوه بر دفاع از حرم حضرات معصومين عليهم السلام، مدافع حريم مکتب تشيع نيز مي باشند که خود اهل بيت عليهم سلام به خاطر آن شهيد شدند و انشاالله که هريک از ما در فضاي شغلي خود و فضاي فرهنگي در مقام عمل مدافع حريم باشيم.

 

اين شهيد بزرگوار در بخشي از وصيت‌نامه‌اش خطاب به پسر ناديده خود نوشته است: «با اينکه خيلي دوست داشتم ببينمت اما نشد... چون من صداي کمک خواستن بچه شيعيان را مي‌شنيدم و نمي‌توانستم به صداي کمک خواستن آن‌ها جواب ندهم. از پدرتان راضي باشيد مادرتان را تنها نگذاريد و گوش به فرمان امام خامنه‌اي باشيد... پدري که هميشه به يادتان هست.







 
امتیاز دهی
 
 

~آرشیو~
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما