الف. اقدامات انجام شده در خصوص خدمات رساني به همکاران:
- هماهنگي برگزاري جلسات هيأت اجرايي و پيگيري مصوبات آن از جمله تقليل کار معلولين، پرداخت کمک هزينه ازدواج و بند 2
آيين نامه استخدامي غير هيأت علمي (ارتقاء رتبه) و طرح طبقه بندي همکاران مشمول قانون کار و غيره .
- هماهنگي برگزاري جلسات کارگروه سختي کار و تهيه پيش نويس.
- پيشنهاد تشکيل انجمن بازنشتسگان و ارائه خدمات به ايشان.
- شرکت در جلسات کارمند نمونه و پيگيري و تصويب آيين نامه آن.
- شرکت در جلسات و تبادل نظر با شوراي صنفي کارکنان.
- دعوت از بازنشستگان و تجليل از ايشان.
- پيگيري صدور و يکپارچه سازي احکام کارمندان.
- پيگيري انعقاد قرارداد همکاري با بخش خصوصي در سال جديد (رستوران، خدمات، نگهباني، فضاي سبز، عمراني، مخابرات، نقليه و اتوبوس راني).
- ساماندهي سرويسهاي رفاهي دانشجويي و کارمندي.
ب. اقدامات انجام شده در خصوص خدمات رساني به دانشجويان:
- شرکت و تبادل نظر در جلسات مکرر با مديريت امور دانشجويي در خصوص خوابگاهها و رستوران.
- مکاتبات با شهرداري و پيگيري جابجايي تابلوهاي تبليغاتي پل عابر پياده مقابل دانشگاه.
- ساخت و نصب تريبون سالن دفاعيه پايان نامهها در دانشکده الهيات.
- پيگيري ساخت و نصب نرده در دانشکده الهيات جهت مسائل ايمني.
- ساخت پيشخوان و نصب در کتابخانه خواهران.
- ايجادو تجهيز چند کلاس جديد در دانشکده الهيات.
- برگزاري جلسات متعدد با مسئولان شرکت اتوبوس راني در خصوص سرويس هاي دانشجويي.
- پيگيري و احداث روشنايي در کتابخانه دانشکده الهيات.
- برقراري سرويس هاي اتوبوس و ميني بوس جهت اياب و ذهاب دانشجويان.
- سرويس دهي موارد اورژانسي به بيمارستان.
ج. اقدامات انجام شده در خصوص بهداشت و امنيت و بهينه سازي محيط فيزيکي دانشگاه:
- جمع آوري ضايعات از سطح دانشگاه.
- ايجاد پارکينگ دانشکده الهيات و مسدود کردن اطراف آن جهت خلوت شدن پارکينگ درب ورودي.
- اصلاح درب ورودي خواهران.
د. اقدامات انجام شده در خصوص همکاري و مشارکت در تبادل نظر و تصميم گيري و اجراي مصوبات معاونتهاي مختلف دانشگاه
- پيگيري و بررسي پيش نويس آئين نامه ساماندهي ستادهاي فرهنگي دانشگاه با نهاد محترم رهبري، مديريت آموزشي و آقاي هاشميزاده به نمايندگي از طرف معاونت اداري و مالي.
- شرکت در جلسات مختلف مانند هفته دفاع مقدس، شروع سال تحصيلي، دانشجويان جديدالورود، شوراي صنفي دانشجويان، روساي دانشکدهها.
- جلسه برگزاري امتحانات پايان ترم با مديريت محترم آموزش و نماينده محترم کارشناسان مسئول آموزش جناب آقاي خردمند و رئيس محترم اداره عمومي جناب آقاي حسيني و مسئول محترم انبار جناب آقاي احمداسفيدي.
- همکاري در برگزاري آزمونهاي متعدد در دانشگاه.
- تعامل و همکاري با اداره حراست جهت تامين نيروي مورد نياز بخشهاي مختلف.
هـ . اقدامات انجام شده در حوزه معاونت اداري و مالي دانشگاه جهت رفع مشکلات موجود:
- تشکيل جلسات متعدد و بررسي در خصوص حراج ضايعات و اجناس مازاد بر نياز دانشگاه.
- مکاتبات با کانون کارشناسان رسمي دادگستري جهت کارشناسي کردن ضايعات و اجناس مازاد بر نياز و اماکن اجارهاي.
- تشکيل جلسه جهت تعميرات ساختمان تهران و استفاده بهينه از آن در آينده.
- معرفي آقاي هاشميزاده به نمايندگي از طرف معاونت اداري و مالي براي به روزرساني پورتال اين معاونت.
- نامه نگاري و پيگيري انتقال دستگاه خودپرداز از بلوک 16 به دانشکده الهيات.
- شرکت در جلسات سازمان آب و پيگيري کمبود و قطع مکرر آب.
- نامه نگاري در خصوص تعيين محل و صدور مجوز حفر چاه آب.
و.همکاري با ستاد انتخابات استان :
- اعزام نيرو براي همکاري در اجراي انتخابات.
- اعزام سه دستگاه خودرو با راننده براي همکاري در اجراي انتخابات.
ز.امور در دست اقدام:
- تنظيم برنامههاي کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت به منظور توسعه کمي و کيفي.
- تدوين خط مشيها، ساستها، مباني موازين و معيارهاي ناظر بر برنامهريزي نيروي انساني.
- مطالعه روشهاي جديد و نوين برنامهريزي نيروي انساني در داخل و خارج کشور به منظور به کار بردن موثرترين روش و تسريع در رسيدن به اهداف.
- کاهش فرايند اداري (بروکراسي اداري) و بهبود وضعيت براي انجام امور از طريق آموزشهاي شغلي به کارکنان.
- استفاده از مکانيزم آموزشهاي مجازي در دانشگاه.
- مطالعه، بررسي و توسعه ابزارهاي مديريتي مورد نياز.
- پيشنهاد کارگروه تحول اداري.
- ايجاد تفاهمنامه بين دانشگاهي جهت نظاممند کردن حوزههاي اداري و رفاهي کارکنان.
- اجرايي کردن کامل آيين نامه هيأت اجرايي.
- پيگيري کمبودها و نواقص تجهيزات اداري.
- پيگيري امور مربوط به درب ورودي جديد دانشگاه.
- تلاش در راستاي کاهش هزينهها در کنار جلوگيري از کاهش خدمات از جمله موارد در دست مطالعه و اقدام ميباشد.
در پايان از همکاري و پشتيباني رياست محترم دانشگاه، معاونتهاي محترم اداري و مالي، آموزشي، فرهنگي و اجتماعي، روساي دانشکدهها، مديريتهاي محترم آموزشي، دانشجويي، مالي، حراست، دفتر حقوقي، هسته گزينش کارکنان، فرهنگي و خواهران روساي محترم ادارات کارگزيني، عمومي، رفاهي و مسئولان محترم واحدهاي دبيرخانه، کارپردازي، تأسيسات، انبار، نظارت بر قراردادها، نقليه، فضاي سبز، حسابداري، دفتر معاونت اداري و مالي و دفتر مديريت اداري، دفتر رياست، شوراي صنفي کارکنان، اعضاي محترم هيأت اجرايي و جناب آقاي هاشمي زاده و ساير همکاران محترم که در مشاوره، تبادل نظر، تصميمگيري و اجراي مصوبات ما را ياري نموده و مينمايند تشکر و قدرداني به عمل ميآيد.