دريافت خط تلفن داخلي (VOIP):
1- ارسال درخواست کتبي مسئول واحد مربوطه و معرفي کارمند کاربر خط تلفن همراه با مشخصات سازماني براي مديريت امور فناوري و اطلاعات
2- تاييد مديريت امور فناوري و اطلاعات و تعيين نوع ارتباط (سخت افزاري و اختصاص گوشي، نرم افزاري و نصب نرم افزار روي سيستم) و ارجاع آن به مسئول سرويس VOIP
3- ايجاد و اختصاص شماره جديد براي فرد درخواست شده
4- ارائه سخت افزار و نرم افزار لازم به کاربر درخواست شده همراه با راهنماي استفاده از سرويس
5- دريافت تاييديه تحويل خط تلفن از کاربر آن