فرآيند دريافت شناسه پست الکترونيک:
پست الکترونيک فقط براي اعضاي هيأت علمي دانشگاه و دانشجويان دکترا صادر مي شود. مراحل صدور شناسه کاربري پست الکترونيک اين دو گروه به شرح ذيل است:
اعضاي هيأت علمي:
1- ارسال درخواست کتبي درخواست کننده کارشناس فني سيستم پست الکترونيک
2- استعلام از کارگزيني دانشگاه جهت تاييد دانشکده، گروه آموزشي و رتبه استاد
3- ايجاد شناسه کاربري در نرم افزار مديريت پست الکترونيک دانشگاه
4- اعلام کتبي شناسه کاربري و کلمه عبور به درخواست کننده به پست الکترونيک
دانشجويان دکترا:
در حال حاضر اين فرآيند به صورت زير انجام مي شود:
1- ارسال درخواست کتبي دانشجو کارشناس فني سيستم پست الکترونيک
2- استعلام از سيستم آموزش و تاييد صحت اطلاعات
3- ايجاد شناسه کاربري در نرم افزار مديريت پست الکترونيک دانشگاه
4- اعلام کتبي شناسه کاربري و کلمه عبور به درخواست کننده به پست الکترونيک
در برنامه کاري است که از سال تحصيلي آينده اطلاعات تمامي دانشجويان دکترا از سيستم آموزش گرفته شده و براي تمامي دانشجويان مقطع دکترا شناسه کاربري پست الکترونيک دانشگاه ايجاد شود.