مراحل اداري تسويه حساب با اداره رفاه دانشجويان:
1 . مراجعه به كارشناس آموزش (دانش آموختگان) و اعلام وضعيت دانشجو بر روي سيستم گلستان
دانشجويان عزيز توجه داشته باشند كه بدون ثبت فارغ التحصيلي در سيستم آموزش، امكان تسويه حساب در اداره رفاه وجود ندارد، لذا تقاضا دارد ابتدا وضعيت تحصيلي خود را مشخص و سپس جهت تسويه اداره رفاه مراجعه فرمايند.
2 . پس از انجام تسويه اداره خوابگاه ها به اداره رفاه دانشجويان مراجعه نمائيد و يا با كارشناسان اداره رفاه تماس حاصل نماييد.
خوابگاه فاطميه: 02532103740
|
خوابگاه ميرباقري: 02532103461
|
خوابگاه معصوميه: 02532103759
|
خوابگاه گل آور : 02532103462
|
خوابگاه كوثر: 02532103743
|
خوابگاه الغدير: 02532103463
|
|
|
شماره تلفن هاي اداره رفاه دانشجويي دانشگاه قم:
|
دانشكدههاي ادبيات و الهيات (برادران)
|
025-32103483
|
دانشكده هاي ادبيات، فني و مهندسي و مديريت (خواهران)
|
025-32103745
|
دانشكده فني – مهندسي (برادران)
|
025-32103484
|
دانشكده هاي الهيات، علوم پايه و حقوق (خواهران)
|
025-32103720
|
دانشكده مديريت (برادران)
|
025-32103481
|
|
|
دانشكدههاي حقوق و علوم پايه (برادران)
|
025-32103482
|
3. دانشجويان محترم دريافت كننده تسهيلات اداره رفاه، پس از پرداخت 10% بدهي و بدهيهاي يكجا (وام وديعه مسكن) از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان به آدرس bp.swf.ir و يا دريافت فيش 10% بدهي از اداره رفاه دانشجويان (به صورت غيرحضوري نيز قابل انجام است) و پرداخت آن، ميتوانند دفترچه اقساط خود را دريافت نمايند.
4. دانشجويان گرامي جهت انجام تسويه حساب در امور رفاهي بايد تسويه مقاطع قبل و كپي مدرك تحصيلي قبلي را (در صورت عدم ارائه قبلي و بارگذاري در سيستم گلستان) به كارشناس اداره رفاه تحويل نمايند.
نكته: دانشجويان عزيزي كه بلافاصله در مقطع بالاتر قبول ميشوند لازم است به اداره رفاه مراجعه و نسبت به پرداخت 10 درصد وام خود اقدام نمايند و مابقي پرداخت تسهيلات ايشان به بعد از تحصيل مقطع جديد موكول ميگردد.
پس از اتمام تحصيل جديد نيز، بدهي هر دو مقطع ادغام شده و به صورت يك دفترچه بازپرداخت اقساط در پورتال رفاهي دانشجو قابل مشاهده و پرداخت است.
4 . پس از انجام موارد فوق، تسويه حساب دانشجو در سيستم گلستان انجام ميگردد.
نكات تسويه حساب با اداره رفاه
1. دانشجويان كارشناسي حداكثر بعد از اتمام ترم 10، كارشناسي ارشد حداكثر بعد از ترم 6 و دكتري حداكثر بعد از ترم 10 لازم است جهت تقسيط وام دريافتي خود به اداره رفاه مراجعه نمايند. پس از اين مدت و عدم مراجعه و يا اعلام دانشجو، سيستم به صورت اتوماتيك كل بدهي آنان را به دين حال تبديل و دفترچه اقساط در يك قسط صادر مي نمايد و جريمه ديركرد روزشمار براي وام هاي دريافتي آنان لحاظ مينمايد.
2. دانشجوياني كه بدهي خود را به صندوق رفاه پرداخت نموده اند، جهت درخواست صدور دانشنامه، نياز به حضور در دانشگاه ندارند و از طريق تماس با كارشناس خود در اداره رفاه ميتوانند نسبت به تسويه حساب اقدام نمايند و يا از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان به آدرس bp.swf.ir درخواست تسويه حساب خود را ثبت نمايند و پس از آن با اداره فارغ التحصيلان جهت دريافت دانشنامه خود هماهنگيهاي لازم را به عمل آورند.
3. جهت اطلاع از وضعيت تسويه خود به گزارش 522 در سامانه گلستان مراجعه فرماييد.
- پاسخ سوالات پر تكرار در خصوص تسويه حساب و دفترچه اقساط (كليك نماييد)