|
دريافت فرم اعلام مفقودي مدرك تحصيلي
|
|
|
دريافت فرم تحويل اصل دانشنامه
|
|
|
|
براي مشاهده بخشنامه هاي نظام وظيفه اينجا را كليك كنيد.
|
|
|
براي مشاهده بخشنامه هاي آموزش رايگان و لغو تعهد اينجا را كليك كنيد.
|
|
|
|
رئيس اداره
اميرحسين خردمند
دانشگاه قم- سازمان مركزي- طبقه همكف - اتاق 115
شماره تماس: 32103445 - 025
|
|
كارشناس دانش آموختگان دانشكده هاي مديريت، علوم پايه، حقوق، پرديس و مجازي
حسن حاتمي كيا
دانشگاه قم-سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 112
شماره تماس: 32103437 - 025
|
|
كارشناس دانش آموختگان دانشكده هاي الهيات، ادبيات،
فني و مهندسي
ابوالفضل كلهر نيا
دانشگاه قم-سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 112
شماره تماس: 32103447 - 025
|
|
بايگان پرونده هاي راكد
حسين شريعتي
دانشگاه قم-سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 116
شماره تماس: 32103404 - 025
|
|
كارشناس صدور دانشنامه و مكاتبات اداري
حسين خلج
دانشگاه قم - سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 115
شماره تماس: 32103403 - 025
|
|
|
|
1- مراجعه به صفحه اصلي سامانه آموزشي گلستان دانشگاه قم به نشاني اينترنتي edu.qom.ac.ir 2-دريافت راهنماي ثبت نام دانشجويان ميهماني از قسمت راهنماي دانشجويان 3- ثبت اطلاعات اوليه ودريافت شماره دانشجوئي 3- ورود مجدد به پورتال جهت تشکيل پرونده الکترونيکي (تذکر: رشته اصلي توسط کارشناس پذيرش تعريف مي گردد) وارسال مدارک که شامل(( : الف معرفي دانشگاه مبداء – ب. موافقت دانششگاه قم ج . کارت ملي ح . تصوير شناسنامه د . عکس)) (مدارک کاغذي در اختيار خود دانشجو تا پايان ميهماني باقي خواهد بود ونيازي به تحويل فيزيکي آن نيست) 4 تائيد پرونده توسط کارشناس پذيرش مراجعه حضوري يا تماس با کارشناس با تلفن 32103438
2-
- مراجعه به پورتال خود جهت انتخاب واحد. ( در بازه زماني مربوطه طبق تقويم تحصيلي دانشگاه در صفحه اول گلستان )توجه :در صورتي که در انتخاب واحد خود دچار مشکل شديد با کارشناس دانشکده مربوطه مراجعه نمائيد واز تماس يا مراجعه به اداره پذيرش خوداري گردد.
توجه : در ضمن يادآور ميشود تمام مراحل ثبت نام ودريافت شماره دانشجوئي وتائيد آن به صورت غيرحضوري بوده واز مراجعه حضوري به اداره پذيرش خودداري فرمائيد . در پايان ترم ميهماني وپس از ثبت وتائيد نمرات توسط اساتيد با هماهنگي کارشناس مربوطه تسويه حساب الکترونيکي در پورتال دانشجو فعال وپس از تسويه در پورتال توسط ادارات مشخص شده ريزنمرات توسط کارشناسان اداره کل (واحدي که ابتدا نامه موافقت با ميهماني را صادر نموده ) به دانشگاه مبداء ارسال خواهد شد .
*** کساني که در ترم پيش ميهمان بوده اند وداراي شماره دانشجويي مي باشند با درج شماره دانشجوئي بروي نامه موافقت دانشگاه قم به کارشناس پذيرش آقاي خوانساري تحويل نمايند.
در صورت داشتن سوال با شماره 32103438 از ساعت 9 الي 11 صبح تماس بگيريد
اداره پذيرش ودانش آموختگان )
|
|
|
|
|

شرح وظايف
1- ثبت نام اوليه از پذيرفته شدگان و تكميل پرونده تحصيلي ايشان
2- رسيدگي به وضعيت مشمولين و انجام مكاتبات لازم با حوزه نظام وظيفه مربوطه
3- صدور كارت دانشجويي
4- مكاتبات لازم با سازمان سنجش آموزش كشور در مورد اعلام مغايرت ميانگين كل و ليست اسامي پذيرفته شدگان
5- اعلام انصراف اخراج محروم از تحصيل به نظام وظيفه
6- ارسال مدارك دانشجويان انتقال يافته دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي ديگر
7- انجام امور مربوط به بررسي و تطبيق وضع تحصيلي دانش آموختگان با مصوبات و تعهدات آموزشي و تكميل پرونده آنان و همچنين مطابقات وضعيت تحصيلي از نظر طول سنوات، تعداد واحدهاي گذرانيده شده و عدم مغايرت پرونده با مقررات آموزشي
8- ارزيابي صحت مدارك قبلي شامل تاييديه تحصيلي و زمان فراغت از تحصيل و غيره
9- انجام امور مربوط به صدور گواهينامه موقت و تهيه و اقدام ثبت و صدور دانشنامه پايان تحصيلات
10- انجام مكاتبات لازم اداري طبق مقررات با سازمانهاي دولتي
11- ارسال ريزنمرات و تاييديه تحصيلي براساس درخواست ادارات و سازمانهاي ديگر
12- معرفي دانش آموختگان مشمول قانون ضمن خدمت وظيفه عمومي به ناجا
13- معرفي دانش آموختگان رتبه اول به سازمان سنجش آموزش كشور
14- حفظ و حراست پرونده هاي آموزشي دانش آموختگان
|
|
|
آيين نامه هاي آموزشي
تمام دانشجويان موظف به دانلود آئين نامه ومطالعه آن مي باشند
|
|
|
دانشجوياني که در نيمسال دوم سال تحصيلي 1393-1392 با ميهماني ترم کامل ويا با ميهماني تکدرس آنها موافقت شده است ميرساند مراحل وزمانبندي ثبت نام به شرح ذيل اعلام مي گردد :
زمان ثبت نام ،: از مورخه 24/10/1392 الي 30/10/1392
مراحل ثبت نام :
1- مراجعه به صفحه اصلي سامانه آموزشي گلستان دانشگاه قم به نشاني اينترنتي edu.qom.ac.ir 2-دريافت راهنماي ثبت نام دانشجويان ميهماني از قسمت راهنماي دانشجويان 3- ثبت اطلاعات اوليه ودريافت شماره دانشجوئي 3- ورود مجدد به پورتال جهت تشکيل پرونده الکترونيکي (تذکر: رشته اصلي توسط کارشناس پذيرش تعريف مي گردد) وارسال مدارک که شامل(( : الف معرفي دانشگاه مبداء – ب. موافقت دانششگاه قم ج . کارت ملي ح . تصوير شناسنامه د . عکس)) (مدارک کاغذي در اختيار خود دانشجو تا پايان ميهماني باقي خواهد بود ونيازي به تحويل فيزيکي آن نيست) 4 تائيد پرونده توسط کارشناس پذيرش مراجعه حضوري يا تماس با کارشناس با تلفن 32103438
3- مراجعه به پورتال خود جهت انتخاب واحد. ( در بازه زماني مربوطه طبق تقويم تحصيلي دانشگاه در صفحه اول گلستان )توجه :در صورتي که در انتخاب واحد خود دچار مشکل شديد با کارشناس دانشکده مربوطه مراجعه نمائيد واز تماس يا مراجعه به اداره پذيرش خوداري گردد.
توجه : در ضمن يادآور ميشود تمام مراحل ثبت نام ودريافت شماره دانشجوئي وتائيد آن به صورت غيرحضوري بوده واز مراجعه حضوري به اداره پذيرش خودداري فرمائيد . در پايان ترم ميهماني وپس از ثبت وتائيد نمرات توسط اساتيد با هماهنگي کارشناس مربوطه تسويه حساب الکترونيکي در پورتال دانشجو فعال وپس از تسويه در پورتال توسط ادارات مشخص شده ريزنمرات توسط کارشناسان اداره کل (واحدي که ابتدا نامه موافقت با ميهماني را صادر نموده ) به دانشگاه مبداء ارسال خواهد شد .
*** کساني که در ترم پيش ميهمان بوده اند وداراي شماره دانشجويي مي باشند با درج شماره دانشجوئي بروي نامه موافقت دانشگاه قم به کارشناس پذيرش آقاي خوانساري تحويل نمايند.
در صورت داشتن سوال با شماره 32103438 از ساعت 9 الي 11 صبح تماس بگيريد
اداره پذيرش ودانش آموختگان (16/10/1392)
|
|
|
لطفا به فايل پيوست مراجعه شود
|
|
|
|
|
نام و نام خانوادگي: اميرحسين خردمند
سمت:رئيس اداره پذيرش و دانش آموختگان
آدرس محل كار: قم بلوار الغدير، بعداز شهرك قدس، دانشگاه قم، سازمان مركزي، طبقه همكف، اتاق 115.
تلفن محل كار: 2103445-0251
شرح وظايف
1- ثبت نام اوليه از پذيرفته شدگان و تكميل پرونده تحصيلي ايشان
2- رسيدگي به وضعيت مشمولين و انجام مكاتبات لازم با حوزه نظام وظيفه مربوطه
3- صدور كارت دانشجويي
4- مكاتبات لازم با سازمان سنجش آموزش كشور در مورد اعلام مغايرت ميانگين كل و ليست اسامي پذيرفته شدگان
5- اعلام انصراف اخراج محروم از تحصيل به نظام وظيفه
6- ارسال مدارك دانشجويان انتقال يافته دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي ديگر
7- انجام امور مربوط به بررسي و تطبيق وضع تحصيلي دانش آموختگان با مصوبات و تعهدات آموزشي و تكميل پرونده آنان و همچنين مطابقات وضعيت تحصيلي از نظر طول سنوات، تعداد واحدهاي گذرانيده شده و عدم مغايرت پرونده با مقررات آموزشي
8- ارزيابي صحت مدارك قبلي شامل تاييديه تحصيلي و زمان فراغت از تحصيل و غيره
9- انجام امور مربوط به صدور گواهينامه موقت و تهيه و اقدام ثبت و صدور دانشنامه پايان تحصيلات
10- انجام مكاتبات لازم اداري طبق مقررات با سازمانهاي دولتي
11- ارسال ريزنمرات و تاييديه تحصيلي براساس درخواست ادارات و سازمانهاي ديگر
12- معرفي دانش آموختگان مشمول قانون ضمن خدمت وظيفه عمومي به ناجا
13- معرفي دانش آموختگان رتبه اول به سازمان سنجش آموزش كشور
14- حفظ و حراست پرونده هاي آموزشي دانش آموختگان
|
|
1 |